Megapopust

Registriraj se

Dnevne ponude na email

Zagreb

Česta pitanja

JE LI REGISTRACIJA OBVEZNA?

Da, samo ukoliko ste registrirani možete kupovati na Megapopustu. Članstvo je besplatno i ne možete ništa izgubiti, samo dobiti.

KAKO SE REGISTRIRATI?

Mega jednostavno! Kliknite na ikonu ''Prijava korisnika'', koja se nalazi u gornjem desnom kutu, te upišite ime i prezime, e-mail, lozinku, ulicu i kućni broj, grad, poštanski broj i državu

MORAM LI SE OBAVEZNO PRETPLATITI NA PRIMANJE newslettera?

Ne, ali svakako preporučamo, kako bi redovito svakog dana na Vašu e-mail adresu primali obavijest o Mega povoljnim dnevnim ponudama.

JESU LI PODACI TAJNI?

Naravno, Vaši podaci su zaštičeni i sigurni. Više o sigurnosti podataka pročitajte ovdje.

KAKO KUPITI kupon ZA POKLON?

Mega jednostavno! U tom slučaju, prilikom kupovine, nakon što kliknete na ''Kupi'', odaberite broj kupona za prijatelja, te u prazna polja upišite ime i prezime prijatelja.

MOŽE LI SE kupon ISKORISTITI U VIŠE NAVRATA?

Ne, navedena opcija ukoliko nije naznačeno suprotno nije moguća.

MOGU LI SPAJATI kupone?

Ne, svaka ponuda je potpuno samostalna. Kupone možete spajati samo ako je to navedeno u napomenama uz ponudu.

MOGU LI VRATITI kupon?

Ne, na žalost vraćanje kupona nije moguće.

ŠTO AKO NEMAM KREDITNU KARTICU?

Nema problema, plaćanje možete izvršiti općom uplatnicom, internet bankarstvom te debitnom Maestro karticom.

JE LI PLAĆANJE SIGURNO?

Naravno, više o sigurnosti plaćanja pročitajte ovdje.

KADA ĆU DOBITI kupon?

Nakon što izvršite uplatu kupon će se pojaviti u Vašem profilu. Ako ste uplatu izvršili kreditnom Maestro karticom Kupon možete odmah printati i koristiti. Ako ste uplatu izvršili općom uplatnicom ili internet bankarstvom od ponedjeljka do četvrtka, kupon možete printati tijekom iduća 24 sata. Ako ste uplatu izvršili u petak, subotu ili nedjelju, kupon možete printati u ponedjeljak.

MORAM LI kupon ISKORISTITI ISTI DAN?

Ne, kupon možete upotrijebiti kad god Vama odgovara, ali unutar roka koji je naveden uz svaku ponudu.

ŠTO AKO ponuda NE USPIJE?

U tom slučaju ponuda ne prolazi i Vaša kartica se ne tereti, a u slučaju da ste uplaćivali općom uplatnicom ili internet bankarstvom uplatu Vam vraćamo.

KAO ĆU ZNATI DA JE ponuda USPJELA?

Ponuda je uspjela u trenutku kada se kupi potreban minimalni broj kupona. Navedena informacija se nalazi u sklopu obavijesti kraj svake ponude. Kada ponuda uspije pored nje piše ''Ponuda je uspjela''.

MOGU LI KOMENTIRATI ponude?

Naravno, Vaši komentari su svakako dobrodošli. Komentirati i pitati možete na našoj facebook stranici ili na e-mail info@megapopust.hr

ŠTO UKOLIKO IMAM NEKU REKLAMACIJU/PRIMJEDBU/PROBLEM?

Javite nam se na e-mail info@megapopust.hr Ukratko opišite o čemu se radi te ostavite kontakt podatke. Odgovorit ćemo u najbržem mogućem roku.